:: BINTANG::


Bintang..
Stars.. sunshine.. Everything~ 

1st post for 2014.

At this moment, at this hours, this minutes, this seconds, i miss my stars..

Kembara 2013 memberi banyak pengajaran dan banyak yang aku belajar.
Andai lah mereka tahu the main reason for me being so much away for a month..

*monolog dalaman*
Andai dia tahu, ketika aku "so called" as membawa diri.
 Leaving everything behind i guess. nekad kononnya.
Bila tak di cari, bila tak berjumpa.

*Reality*
Perjalanan yg telah diaturkan untuk kita.
sementara aku menjalani dengan rutin harian ku, dan kau disana pun begitu. My mind was zero. nothing to be bothered anymore.
Perjalanan aku diatur sungguh indah, berpeluang menjadi tetamu Allah dalam pada masa yg sama.
End up why have to be you for all of the sign?
Only Allah knows everything.
Our faith and everything in his hands..
Everything..

Since ages, everything must be something.
something for us to get connected.
senang cerita, what happen in your life and seems i'm part of the stories.

for a while kita diam, and after for long time, kita contact, then diam.
Hikmah that we've never know.

This is what i feel. This is what i wanna share.
Doa ku kirimkan dari kejauhan.
Mengharapkan semuanya baik-baik saja.
That day will come..
Hoping for a miracle.
Only Him have the best answer for us.

~ONLY HIM WILL HELP US TO THE RIGHT PATH~


*Please show me that you are okey*

*Berdirinya seorang perindu. Merindukan titipan kasih Illahi buat hambanya yg hina. Hadirkan aku dalam setiap bait doanya, hadirkan aku dlm Istikharahnya, sesungguhnya Kau adalah pemilik hati yg hakiki*

 

0 comments:

Post a Comment