:: Buku Oren ::


Buku oren~
Buku yg tidak pernah aku ada, buku yg menjadi tempat luahan dan keperluan ku pada masa akan dtg.
setiap detik, setiap kenangan,setiap apa yg kita lakukan
akn ku cuba utk coretkan dlm buku oren ..
Yang Indah, yg terindah akan sentiasa tersemat dlm hati..
kegembiraan yg tak akan pernah aku impikan di saat ini..
Mohon agr ia berterusan sehingga ke jalan yg di redhai..
*jika aku, bukan jalanmu,
 ku berhenti mengharapkanmu
 jika aku memang tercipta untukmu
 ku kan memiliki mu 
jodoh pasti bertemu* 

~Jadikanlah aku yg terbaik, jadikanlah aku pilihannya yg betul, tunjukkanlah jalan kami, jangan kau biarkan dia tersalah pilih, jadikanlah aku yg terbaik buat dia~ kupasrahkan takdirku~
Moga ada yg terbaik buat kami.
Its All i need..



You and me~ Us~ We

0 comments:

Post a Comment