Belajarlah untuk menjadi Hamba Yang Bersyukur~


Assalamualaikum. 

Berkurun lama tak menghupdate apa-apa entry. alhamdulillah, Lokasi sekarang berada di London.
yes, Finally< setelah sekian lama. (takda la lama mana pun).
Akan menghabiskan masa untuk menenangkan diri dan juga muhasabah diri di negara orang.
dan juga ingin mencari dan memahami erti diri dan juga ingin lebih mengenali diri sendiri.
Perjalanan ini sebenarnya telah disertai oleh adik-adik junior ku iaitu Silent Drill team. ada ombak pasang surut, dan akhirnya mereka berjaya juga untuk menjalani latihan dan juga aktiviti disini walaupun cuacanya aga sejuk ketika penghujung march dan awal April.
cuaca sejuk yang tidak disangka-sangka berlarutan sehingga mereka pulang ke Tanah air pada 8 April 2013.
Moga dengan kemabara ini mereka akan dapat satu kesedaran dalam hidup mereka dan juga dapat memberi perubahan dalam diri mereka supaya belajar untuk menjadi insan yang lebih bersyukur. 
Sebagai HambaNya kita tidak lari daripada untuk terlalu alpa dan kadang-kadang kita lupa sebenarnya masih banyak lagi kejadian yang kita terlepas pandang.
Perjalanan kami ke bumi eropah iaitu Paris, telah sedikit sebanyak membuatkan aku dan mungkin juga adik-adik juniorku lebih menghargai negara tanah tumpah air iaitu Malaysia :) *cuba utk jadi patriotik skejap*
Dan, tatkala ini aku amat merindui adik2 kesayangan aku. haish.
Perasaan memang bercampur baur sebenarnya. Ikutkan hati nak je lepak dgn diorang once balik Malaysia, tp apakan daya, dah tak terikat dengan Uia lg untuk sebaran urusan rasmi, apatah lagi tak terlantik untuk jadi pelatih diorang. siapalah aku ni nak lepak sana lagi. wuuaaa.. tapi rindu yang teramat!! howi miss those moments with them :( 
Allah, Kau kuatkan lah hati aku dan kau tunjukkanlah apa yang terbaik buat Aku ya Allah.. I do wanna be with them, but there's more that i need to hold on too.
I miss my bodyguard soooo much and how i miss my two lil sista and my dearest monster.
owh how i wish they can read this and they can know how i miss my juniors sooo much!! huaaa.... try to catch up with them soon!
nothing much to talk about London, just waiting for the spring i guess and yes, London is the most beautiful country that need to visited and compared to paris, how i love London more than Paris :)
oopss! but for those who wanna have some shopping in Paris, u are please to do so but as for me, just spend time with your love ones that's enough for me :)
Let;s just keep the memory to ourselves :) oh how i love those moments! indeed!!
you guys always make my day Love!!
Thank You Allah for making them part of my journey and most wonderful is to be part of my life!!
My Love one's :) Always be there for me!!
and others too.. *gambar dalam external*
Mohon agardilindungi oleh Nya.....Take care you guys. im gonna be home soon. Mei :)

0 comments:

Post a Comment