Biarkan ia becucuran~~


Post yang dimana aku sendiri tak tau kenapa..
huhu.. hari2 yang ku lalui adakalanya sukar disangka2 dan adakalanya sukar di fahami.. 
bercucuran air mata tatkala mengenangkan dosa2 silam.. bercucuran air mata tatkala mengenangkan irang tua ku yang tidak pernah lelah membesarkan diriku..
bercucuran air mata tatkala memikirkan sejauh manakah aku mampu untuk mengembirakan orang tua ku di masa hadapan kelak..
bercucuran air mata ku memohon agar semuanya akan kembali seperti sedia kala 
bercucuran air mata ku di saat aku memerlukan insan untuk ku berkongsi cerita
bercucuran air mata ku tatkala mengenangkan nasib diri ku di masa akan datang..
hidup umpama roda. itulah ayat yang sering kita dengar..
tatkala memikirkan sejauh mana aku mampu untuk mencorakkan hidup aku, aku menjadi gerun..
 taman ilmu dan budi ini menyaksikan segalanya..
dari kecil hidup ku bermain2 dengan taman ilmu dan budi dan separuh hidupku ini di habiskan
di taman ilmu dan budi ini..
hanya satu yang aku pinta, biarkanlah diri aku ini di berikan peluang
untuk menjadi yang terbaik buat ummi dan babaku...dan kekanda ku yang seorangni..
bercucuran air mata ku tatkala bercerita ttg mereka..
semestinya, mereka nyawaku~~


 
 

0 comments:

Post a Comment