Oh life ku~~


Meniti perjalanan ku dari hari ke hari. 
apakah yang aku inginkan dan apakah yang aku perlukan. hidup ini banyak pancaroba nya
yang dimana kita kadang2 sendiri keliru.
ada yang kita rasa betul dan ada yang kira rasa tak betul. itulah namaya pilihan.
mengenai kehidupan ku selepas tamat pengajian nanti, sukar untuk aku bayangkan.
ayahnda suruh sambung belajar lagi dan bonda suruh buat pilihan.
jadi dalam dilema. ikutkan hati nak sambung belajar dan kerja.
tapi, bila fikirkan kemahuan diri dan realitinya kehidupan ini, jadi harus aku berpijak pada tanah yang nyata.
tak perlu berada di awang-awangan. dan tak perlu lagi aku cuba untuk mempersoalkan~
payah juga ya untuk buat keputusan, walaupun kita pernah merancang
tapi semua itu berlaku atas kehendak yang maha esa.
perjalanan yang dipilih bukanlah memakan masa yang singkat, 
tetapi perjalanan yang dipilih adalah untuk masa yang panjang dan yang paling penting
kita lah yag mencorakkan segala aturan kehidupan kita.
dan ramai juga yang selalu cakap, biar masa yang menetukan segalanya.
tapi sebenarnya, kita kena berusaha untuk dapatkan apa yang kita mahu kan~



Oh life!

**gambarcopypastedariFB**

benarlah orang kata, bukan mudah mahu mencorakkan kehidupan kita. tuhan saja yang mengerti segalan2nya..
oleh itu, dalam setipa apa yang kita lakukan, semuanya haruslah bergantung dan memohon dari yang Maha Esa..
pada Nya tempat kita bergantung dan pada Nya juga tempat kita memohon.
Hidup dan Matiku hanyalah Kerana Nya..
Dia yang mengerti segala2 Nya dan dialah Maha segala2 nya~~

Part 2 ^_^


Assalamualaikum~~
bahagian 2 edisi Fly me to the moon yeah~
sebelum ni ada lah berkongsi sikit ttg pengembaraan berani seorang diri (kononnya)
ke Korea.. well... telah, tanpa di temani oleh ahli keluarha kan ^_^
maka, bermusafirlah diriku dengan kawan2. dan ketika inilah, kita boleh kenal kawan kita kan.
sebenarnya x suka nak menulis panjang lebar sangat sebab  kalau nak explain pun macam agak payah.
jadi, kita letak gambar2 yang boleh di kongsikan bersama kawan2.. (kalau ada yang nak tgk la kan)




:: muka baru landing . di airport incheon::




some of our luggage

our room at incheon :)



   
 At Gimpo.ready to go to Jeju -Do~~




Jeju Air~~
~~ having fun and get entertained by the crew of jeju air~

we arrived jeju island and first and formost we check in our hotel and we just looking up at the area
and looking for halal food and yet spending the night peacefully while 4 of us heading to 
coffee shop.




What Say you?? coffine?? or coffee fine?
 we had our coffee with jasmine, nabil, ammar and yan. 1st night trip at jeju.
 not so cold compared to Seoul because its Island and might be we still feel comfortable
with the weather.. and yet we have superb chatting at that night!  

so, akan di sambung dgn edisi yang datang.
dek kerana nak berkejar ke class ya :)