Bahagia..


Assalamualaikum..

SAYA BAHAGIA MELIHAT INSAN YANG SAYA SAYANG BAHAGIA!!!!

itu ungkapan yang paling sesua untuk saya ungkapkan sekarang! melihat kawan2 menngecapai bahagia dan sekaligus rasa bersyukur tidak terhingga kepada rakan2 saya..

Alhamdulillah, kejayaan yang di raih hari ini seharusnya di tempuhi dengan rintangan yang banyak sekali dan kata kuncinya yang pasti adalah SABAR!


Tempoh hari, nak berkongsi cerita tentang salah satu kebahagiaan yang saya rasakan sekarang adalah, apabila Abang angkat atau boleh di kategorikan sebagai senior saya sewaktu saya masih lagi dalam SUKSIS menanya khabar saya..Almaklumlah menjalani latihan dalam pulapol dan bakal mengakhiri pengajiannya dan latihan kemungkinan pada akhir tahun ini..kursus induksi dah di jalani dan Alhamdulillah beliau telah lulus dan sekarang masih menunggu keputusan ujian undang2 beliau pulak..

Tiada apa yang dapat di gambarkan betapa gembiranya hati seorang adik tatkala melihat seniornya sangat bersungguh2 dan sangat " determine" dalam mencapaicita2 nya yang ingin menjadi seorang anggota polis..dan ya, dan mungkian dia berimpian untuk menjadi ketuapolis negara suatu hari nanti..

berbekalkan dengan doa dan sokongan padu daripada Ahli keluarganya dan kekasihnya jua, itu yang membuatkan dia tak berhenti dari terus mencapai impiannya..


:: ini senior saya kat dalam pulapol and kekasih hatinya :) ::


cerita kedua ialah, BFF saya selamat bertunang dengan pilihan hatinya..ALHAMDULILLAH :)


di selamat bertunng pada tarikh 7hb iaitu hari kedua kita menyambut hari raya AIDILADHA...bagus2..huhu..gambar yang di ambil dari facebook beliau..


:: i like this picture very much ::

ok babe..kalau ko baca lah kan entri ni, huhu..aku pulak yang nak menangis kan!!
happy+excited+sedih+suka..semuanyalah..mmg itu sudah tertulis di LUH MAHFUZ..banyak benda yang kita lalui and banyak benda yang kadang2 kita tak sedar apa yang berlaku bukan...banyak benda yang jadi kat kau and banyak benda jugak jadi kat aku cuma kita kadang2 abaikan je..huhu..
anyway, x nau jadikan ini sebagai medium luahkan perasaan,,hahah..just that need you to know that you have got the men that u'll always dream for :) let him lead you till Jannah~~ insyaALLAH..

:: i'm HAPPY because YOU ALL make me HAPPY :: SUBHANALLAH, you've make me happy just because of you YA'ALLAH..no words can describe my feelings.. ::

1 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah... :)

Post a Comment