Raya datang lagi ( edisi 2011)




Assalamualaikum :)

Alhamdulillah..bersua kita lagi di bulan Syawal selepas Ramadhan Meninggalkan kita..

Edisi kali ini beraya di Kampung..alor star, perlis dan channa, Thailand..

Kedatangan di Thailand kali ini amat hebat sambutannya..kerana sanak saudara di sana menyambut kedatangan kami sekeluarga..walaupun sehari je, tp, itu lah,,sayu tatkala bersalaman sebelum pulang ke Malaysia..

agak banyak makanan dan barang2 yg dikirimkan utk di bawa pulang ke Malaysia.. sejujurnya x muat kereta nak bawa balik semua.. ada setengah tu di berikan kepada mak cik2 yg berada di perlis and penang..

ada sedikit gambar2yg ingin di kongsi kan :)

ni adalah gambar2 di Thailand..just arrived from malaysia ( heh..mcm jauh lah sgt kan..hehe )



:: anak beranak ::




:: Sachom Beach..raya2 pergi pantai :) ::


:: mind peeps! ini bunga kantan yg cukup cukup kembang!!! its very2 very very nice!!!! ummi jatuh hati dgn bunga itu :) ::





:: baba and ummi and akk..di Thailand.. ::


:: kuih sepit yg color2..and bentuk bunga..sgt cantik ::

okeyh..nampaknya sampi di sini dulu ye :) mau titon..jam menunjukkan 3.10 pagi..so selamat malam a.k.a pagi semua :)

Assalamualaikum..

0 comments:

Post a Comment