addicted~


Assalamualaikum..

moga pagi ini di harapkan berjalan dengan lancar segala urusan hendaknya..
currently listening to ANUAR ZAIN songs as usual.. KU BERJANJI KERANA CINTA.. its not just an ordinary love song but its actually lagu yg boleh di anggap berkonsepkan ketuhanan :)

as the title tertulis bertajuk addicted, saya nak berkongsi sikit tentang ke obsesan saya ( tak pasti sama ada ejaan nya yg betul ataupun tidak ) ...

Saya amatlah tidak boleh kawal perasaan saya bila berhadapan dgn baby atau pun anak2 kecil..ya..saya pasti semua org ada minat yg sama bukan..andai kata saya di beri peluang untuk menjaga baby, saya pasti sanggup.. sbb nya ialah selain daripada dapat menguruskan badan dgn mengejar budak2 ini, saya pasti juga dapat mempelajari karenah anak2 ini..

setiap anak ini mempunyai sifat yg berbeza..hadoi! sangat geram kalau baby pipi muka banjir.. especially si kecik fahym! acu sangat geram dgn kamu ok! moga2 besar nanti akan menjadi anak yang soleh..insyaALLAH~~

ada addicted jugak dgn seorang si kecil ni..tapi dia anak buah kawan lah..yang pastinya kawan saya tu tak tahu yang saya sgt suka anak buah dia tu!!! comel and soooo adorable!





:: this cute little girl is FARAH ADELIA ::

sangat comel bukan..and she is preety super cute..even tak pernah jumpa pun, tapi bila dengar acu dia bercerita pasal dia, pergh! i know she is very very very cute! btw, dia tak duduk di malaysia :)

and tak di lupakan juga dengan anak2 sepupu yg lain.. bermacam2 ragam..irfan dengan ultraman, as well as farihin jugak..imran masih tak di ketahui lagi apa dia punya cartoon yg dia suka.. zharyf, afif and Dina long time no see.. semalam baru dtg rumah and they stay kat johor sbb cousin kerja kat sana so bila lepak rumah semalam mcm culture shock! hahahah.. so funny! sbb dah lama tak nampak dorang yang super active! OMG...sangat rindu!! :)

so, ini adalah addicted yg terbaru...and yang pasti baju baby menjadi pilihan apabila keluar jenjalan! tapi tak lah sampai meng shopping baju baby tu...suka tengok jer..

:: Acu Nasha harap yg kamu2 anak2 semua akan menjadi anak yg soleh dan solehah hendaknya.. tak di lupakan juga untuk iman, aishah, anis, annisa', aliah, atiqah, asma', abdullah, irfah, islah.........and banyak lagi.. ::

0 comments:

Post a Comment