Berangan lebih~


Assalamualaikum..setelah sekian lamanya tidak bersua ya..

beginilah rutin harian ku..sudak mula menjalani latihan practical ku di UIA gombak.. mengharapkan agar ianya senang2 sahaja..dan berharap aku dpt belajar dgn lebih mendaam lg ye apa2 yg patut aku belajar..

mendoakan agar ia berjalan dengan baik..

nak di jadikan cerita, sekarang ni dah start siaran IMAM MUDA!!! which is sya sgt2 lah suka..mungkin semua org akan ingat rata2 yg suka menonton imam muda ni sbb kan nak tgk imam2 muda tu je..sbnarnya x jugak, kami ingin melihat apa lagi ilmu2 yg di ajar di dalam ilmam muda tu..ilmu itu harus di kongsi..bukan utk sendiri kan ;)

baiklah.. bercerita ttg imam muda ni, haha..kadang2 agak berangan di situ kan..bukan apa, berangan andai kata 1 hari nnti akn di kurniakan seorang suami yg akan menjadi imam di dalam solat ku...huhu..( ayat dram x leh blah! ;P )

sentiasa memohon kan agr di berikan petunjuk kpd dan memohon agar di berikan seorang insan yg mmpu utk membimbing ku ke jalan yg di redhai nya..

** p/s: tp, mungkin ini bukan masa yg sesuai untuk aku mengangankan kehadiran si dia, kerana, harus membetulkan dan mencari diri sendiri dulu..

banyak yg harus aku pelajari dan hal ini bukan boleh di buat main2..

kadang2 terfikir, mampukah aku untuk menjadi seperti yg dia inginkan??

0 comments:

Post a Comment