~~IMAM~~


Salam..ingin aku meluahkan rasa..apa yang ku rasa..bermadah pujangga bukanlah bidang ku..tetapi sekadar untuk berkongsi rasa hati..

mencari pasangan hidup amat lah susah..dan andai kita belum bersedia, janganlah sekali2 bermain dengan risiko..kerana ini bukan lah satu permainan, tetapi yang di cari adalah bekalan untuk akhirat yang pasti.

aku ingin seorang imam bukan saja untuk mengimamkan solat ku, tetapi juga menjadi seorang imam di dalam hidup aku. yang mampu membimbing aku ke jalan yang di redhai Nya.

apatah lagi yang juga mempunyai cita2 seperti aku..bukan mudah bukan..dan aku tau, aku harus lah menjadi yang terbaik, untuk mendapatkan yang terbaik..

jadi, buat sahabat sekalian, biar kita betulkan diri kita dulu dan biar kita kenal dgn diri kita dulu sebelum kita biarkan org lain utk kenal kita..

tak rugi kalau kita berusaha menjadi yang terbaik..insyaALLAH akan dikurniakan dgn ganjaran yang melimpah ruah..

doa tidak pernah putus ku pohon kan agar di buka kan pintu hati nya...

andai ini adalah jalan untuk aku, aku terima.....

p/s: tiada mengena dgn yang hidup atau pun mati..ini hanya lah coretan idea yg terlintas di fikiran den ;)

0 comments:

Post a Comment