:: Di Rumah ::


waah..aman sungguh suasana nya...huhu...sejuk dan sangat selesa..ya..aku berada di rumah sudah..hahahah..

sudah berapa lama ku x menjejakkan kaki di rumah...bkn apa, x berkesempatan...rumah dekat je pun..tp, nak balik punya lah payah kan...biasala..keadaan tidak mengizinkan..

yeah...sudah di rumah, apatah lagi makanan yg sentiasa ada kan..maka fikiran ku melilau nak masak apa kan...

kira2 mau buat kek..tp, tgk dulu keadaan ye...td jam 10mlm teman ummi g amik akak and baba pulang di jalan duta...biasalah, rutin mereka setiap minggu..

nak share gambar2 yg sempat di snap sewaktu performance di IPD gombak...hehe.




:: sengals....peace...waktu training ::




:: Training lagi :: panas yg amat..masing2 berkerut tahan panas ::




:: We almost ready for it ::



:: Nervous ::




:: Alhamdulillah..it's done...dgn pegawai kehormat..

it's a blessing for me to join this team..absolutely roxx!!!!!!!


p/s: thanx ejat krn meng 'snap' kan gambar2 ni...


sbnrnya ada lg gambar2 cume x amik lg kt photographer nya lg..thanx guys!!

credit to the juniors! CHE LAN, BELLA AND SAM ;)

1 comments:

tundra said...

haha...mcm2 gaye ade gambar budak itu..haha!!

Post a Comment