:: Apa-apa saja ::


Salam...

lama sungguh x bersua...akhir tahun makin menjelang..dan awal tahun akan muncul...sidah bersiap sedia kah aku untuk melalui nya seperti tahun2 yg lepas??

mungkin ya dan mungkin tidak...hidup harus di teruskan...ayat yg slalu du guna pakai..
aku mau kan perubahan...
aku mau kan yg terbaik untuk diri ku..dan aku mau kan kebahagiaan dan kegembiraan buat keluarga ku, teman dan sahabat dan juga yg berada di sekeliling ku..

aku harus berkorban untuk menjadi yg terbaik..dan apasalahnya kalau berkorban untuk ke arah kebaikan dan pd masa yg sama aku akn mendapat ganjaran dan pahala yg berlipat ganda...

apa yg di lakukan bukanlah untuk meraih kan pujian semata2..tetapi haruslah di lakukan dgn niat yg betul...

memerlukan sokongan dan dorongan yg kuat...

:: ALLAH BUKAN MENILAI HAMBA2 NYA HASIL DARI SESUATU YG DI USAHAKANNYA, TETAPI SEJAUH MANA USAHA HAMBANYA TERHADAP APA YG DI INGINKANNYA ITU KERANA HASILNYA ADALAH HAKNYA SEMATA-MATA, SAMA ADA DIA PERKENANKAN ATAU TIDAK..ITU ADALAH KUASA ALLAH..SYURGA ITU MAHAL HARGANYA ::

renungkan ayat ini sejenak..sesungguhnya diri ini ingin mencapai matlamat yg mungkin agak sukar..tetapi mohon di permudahkan segalanya.....AMIIINNNN~

0 comments:

Post a Comment