~~AKU~~


Aku bukan seorang penulis yg pandai..

aku juga mungkin seorang yg bijaksana..

aku juga bukan seorang sahabat yg baik..

dan aku juga mungkin seorang hamba Allah yg hanya menumpang hidup di bumi ini..

aku juga mungkin seorang manusia yg hanya mahu di penuhi permintaan nya shaja..

tetapi, cukuplah andai diri ini sendiri dapat cuba tuk mengerti tentang percaturan hidup di dunia ini...

semuanya sudah tertulis di Luh Mahfuz dan sebagai hamba dan insan yg sangat kerdil ini, aku menurut saja perintah dan cuba untuk melaksanakannya walaupun kekadang x mampu utk aku lakukan..aku hanya insan yg lemah...

mengharap percaturan hidup ini akan sentiasa menjadi lebih indah dan sesungguhnya menempuhi liku2 kehidupan dengan lebih matang dan harus lah berfikiran lebih matang..

yg perlu di ketahui, aku bukanlah seorang pujangga yg bijak menyusun kata2 tatabahasa yg indah..aku hanya mampu mencoretkan secebis idea yg lalu di benak fikiran ku..

0 comments:

Post a Comment