Update...


pergh....sudah lama x menatap bllog ini..bnyak coret2 yang ingin aku coretkan di sini ... bercuti sakan tapi tidak lah sakan mana..menghabis kan sisa sisa hidup di rumah bonda dan ayahnda yang tercinta dan sekaligus menghambakan diri pada yang Esa..

menghabiskan masa dgn menonton KETIKA CINTA BERTASBIH THE SERIES punya lah makan masa yg agk lama..walaupun pd dasarnya di saat aku menulis blog ni, masih lagi beberapa episod lagi yg perlu di langsaikan..

tanggung jawab di rumah x sekali2 di tinggalkan iaitu memasak yg masih lagi aku pikul dan tugasan lain di pikul oleh org yg sepatutnya iaitu pmbantu rumah ku..huhu..

8 hari lagi sisa di rumah dan maka akan masuk ke sekolah balik..melaksanakan tanggung jawab ku sbg anggota beruniform dan kem kali ini ialah kem ibadah..dan destinasi nya kemungkinan di melaka..tetapi aku ikut saja...mana2 pun boleh..

dan untuk pengetahuan. laptop ku masih berfungsi cuma di jangkiti virus yg x tau lah gred berapa..jadi, iyu agk mnyukarkan proses meng update blog...di saat ini janya meminjap lappy baba di mana tuanny tidak ada di subang jaya..maka, bila pulang beliau ke subang, maka lappy ini akan di letakkan balik di atas meja nya..hu..bosan lah hidup ku..nasib baik mau pulang sudah ke sekolah..

mungkin satakat ini shj dulu aku mengupdate kan di sini...

semoga berjumpa lagi nnti..

Assalamualaikum.... ;)

peace no war.... ~~ Love and Fath~~

0 comments:

Post a Comment