Final Dtg lagi..


Salam..buar sahabat2..teman2..

finals exam bertandang lagi utk kali ini pada semester ini...bagi aku, semester pertama, tahun ke tiga,,ouh, sudah tua aku rupanya.. ( ayat yg memang aku jarang sangt suka cakap) sejujurnya tak suka menanggap diri aku tua..hehhe

baiklah...peperiksaan akhir aku akan bermula pada 30 hb ni dan akan berakhir pada 15hb.

mmg hari last lah kalau hendak kata kan..tp, apa boleh buat.. kemudian cuti raya!!!!

raya apa...raya Haji..mari kita lihat lembu2, dan kambing2 dan seangkatan dengannya di korbankan :)

kemudian, aku akan menghadiri kem ibadah..kem yang wajib kami pergi kerana dalam silibus kan..jadi, haruslah merajinkan diri :)
( bila lagi nak beribadah ramai2 kan :P )
Alhamdulillah~~

dan pada tahun ini,raya di mana masih x di ketahui lagi...mendoakan agar kami sekeluarga akn berkesempatan utk beraya haji bersama...

sebab sblum ni ummi sibuk dgn ibadah korban di ofis beliau..maka, hope tahun ini, umi di kecualikan utk menyertai ibadah korban di ofisnya...

** org lain nak makn daging masa raya haji, tp agak2 boleh tak nak request ketupat dgn rendang ayam?? nasi impit and kuah kacang??biasalah..x sempat merasa kan hari tu..hehehhe ** hope dapat la balik kampung ye baba..ngee~~

baiklah....memohon kesempatan ingin ucap SELAMAT MAJU JAYA BUAT SAHABAT2 SEKALIAN!!!!!!!!!!!!

AND SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :)

0 comments:

Post a Comment