Busy!


salam to all...huhu..agak lama sudah tidak aku mencoretkan kata2 di sini...kesuntukan masa yang membuatkan aku melupakan seketika rutin in..hari2 yang semakin mendatang ini, di lalui dgn agak payah..memenatkan fikiran ku..dan juga langkah ku semakin penat.

perlahan2 aku cuba utk mengharungi dan selagi terdaya untuk aku melangkah untuk mencari arah dan tuju hidup ku..semakin hari, semakin aku mengerti, apa yang di kehendaki x semuanya akan mudah diperolehi..ada yang diperoleh dan ada yang hilang begitu saja..bukan mudah ertinya..

apa yang pasti, diri aku harus kuat untuk melalui semuanya walaupun hakikatnya aku sangat mudah kalah dengan perasaan aku sendiri..mencari di mana titk kekuatan itu dan mencari sejauh manakah tenaga yang mampu untuk aku buat bekalan di keesokkan hari..

makin aku simpan, makin aku tahan dan makin aku ingat aku mmpu untuk mengawal keadaan ternyata ia tidak mampu untuk aku tanggung lagi..aku sudah tewas dgn hati aku sendiri..sukar untuk menerima kenyataan dan masih menghrap dan apa yang pasti, aku tidak mahu melupakan semuanya! titik-titik yang aku lalui, akan di ingati walaupun hanya sekejap..

hidup mesti di teruskan walau aku tahu betapa payahnya untuk aku harungi! harus lah ada kekuatan dari Nya~~

0 comments:

Post a Comment