World Cup fever..


holaa...jam sudah menunjukkan jam 3:26 pagi dan mata ku masih l x mmpu utk di pejamkan pada waktu ini..and kerana ingin menyaksikan perlawanan 2 pasukan hebat di Piala dunia..huahua..whatever la kan..adoilah..macam2 ragam manusia dpt di lihat bukan..and pagi ini, ummi ku mmberi keizinan utk aku menyaksikan perlawann ini smpai ke akhir perlawanan sbb dia nk tau sama ada team yg dia sokong meng x..( sokong je la..yg dia mmpu) hahha...tp nma player x tau pun..xpe lah ummi..ank mu pun sama..haha..for fun je pun..ngee~~ lgpun sbb x boleh tidur..

so, next week, aku sudah kembali ke kubu pertahanan ku..huhu..ya..kubu pertahanan ki di kampus Universiti Islam Antarabangsa Malaysia dan kembali ke Mahallah ku, Mahallah Salahuddin Al-Ayubbi~~ yeah.. dimana letaknya unit2 beruniform UIA sekalian..dan kami mendapat arahan baru dari pegawai kehormat suksis dan arahan beliau adalah merupakan spt berikut:

Bg lelaki: isnin - Kemeja putih,seluar hitam, tali leher and kasut bertutup.
Selasa - Baju F1( baju yg disediakan oleh uia)
Rabu - Uniform kerja ( Wajib bg kami semua)
Khamis - Baju batik

Pergh..and Wanita pun sama..cuma x pki kemeja lah..just baju kuring and kasut bertutup ..and x hairanlah kn lepas ni mesti akan nmpak aku sllu berbaju kurung ke class..hahha..dimana aku ni kadang2 gemar memakai jeans wlaupun aku tau smemangnya dlm buku rules n diciplinary and the dress code thing mmg x boleh kan..bedal ajer :P



~ tempat kami berhimpun pagi stp pg rabu~





~ View of our Mahallah~~


so, akan ku cuba sedaya upaya ku utk menjalan kan amanat tersebut :D

0 comments:

Post a Comment