Life~~



This is life begin since small~~bersama sanak saudara ku..sepupu sepapat ku..and now, kebnyakkan nya sudah beranak pinak..huhu....riuh rendah bila balik kampung..tp, sunyi tnpa kehadiran tok wan and tok som..Al-Fatihah~~ x dilupkan juga buat Arwah P.long,M.long,p.ngah dan P.teh juga..semoga mereka di tempatkan bersama org2 yg beriman~~Amin~~seronok dpt balik kampung x kira lah belah baba or ummi, yg penting semua havoc banget! seronok melayan karenah cousin2 ku and especially anak2 dorng merangkap anak2 saudara gue..mmg cumels belaka..tp, semua yg jadi itu di simpan senagai memro dan kenangan terindah...aku di lahirkan di perlis tetapi di besarkan sepenuhnya di Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan..Bersekolah di SRK ss19 Subang jaya, kemudian, ke Madrasah Darul Mujahidin, Klang, Kemudian di SMK Subang Utama, kemudian di Metro driving academy, matriculasi iium and Finally, welcome abroad uia..yuhuu..this is the place dimana percaturan hidup ku di alam realiti yg sememangnya realiti dari azali, disinilah ku berpijak pada kaki ku sendiri ( memang pun kan, xkn ats kaki org lain pulak)..then disini juga lah ku melihat pelbagai ragam manusia yg berasal dari berbeza negara, berbeza adat dan juga berbeza mazhab..di silah ku menjadi lebih dewasa dlm cuba utk memilih haluan aku yg sendiri dlm memilih jurusan yg ingin di ambil..memasuki dan mempelajari sains politik agk sesuatu yang amat jauh dari fokus aku seblum ni..ingin mengambil komunikasi tp, kerana aku x layak untuk itu, aku memilih untuk ke bidang sains politik dimana agak mengejut buat ummi and baba ku di ats pilihan aku..tp, ini soal diriku, aku harus menanggung kos dan risiko nya nnt..mmg banyak yg aku pikir sblum mengambil keptusan muktamad dan tanpa talian hayat~~

menjadi pelajar dan juga dikelilingi oleh sahabat2 membuatkan aku lebih teruja untuk memulakan hari2 aku untuk keesokannya..

0 comments:

Post a Comment