Inikah~~


xtau dh nak bg title ape..yg pasti hari2 ku pd hari ini sgt lH Biasa..membelek2 laman web yang ada dan juga melayari youtube utk melihat dan mendengar alunan muzik anuar zain ku..haha ( sgt perasan) oh ya!sebenarnya dh agk lama jugak ah dok membca artikel2 yg ada kan dalam website tu and sgt best kn sampi leka baca..yelah..masa ni lah dpt nk langut depan laptop ni ha lelame tnpa gangguan sesiapa..mata pun x ngantuk lagu.haish..entahler.dlm duk menaip ni kan, kdg2 ada terlintas jugak kan, sapelah aku ni di masa akan dtg..memanglah aku ttp aku tp, akan menjadi apa?dimana?dgn siapa?buat apa?bgaimana rupa aku nnt?aku keja apa and bla bla bla..sbb apa yg aku plan sblum ni, x pernh ade yg jadi..tp ada jugaklah yg menjdi cuma x sebnyak plan aku yg x jadi tu..huhu..td dpt panggilan dr seorng shabat ku yg aku syg ni..(syg ke??)huahua..ada bnyak benda yg tersirat and yg tersurat..biasalah, member tgh down and complicated and sedri x tau apa yg dia rasa...payah kan?! biasalah..manusia...kadang2 lupa sikit diri tu and kewarasan tu yg penting..tp td mmg sengal btul member aku ni..biaslah mengelarkan diri nya Doktor Cinta ( tp x bercinta pun ;P) haha..dia mmberikan pndangan beliau lh kn terhadap kawan aku yg sorg lagi..biaslh, nasihat menasihati di antara sahabat2 kan..
haish..beginilah dunia...tempuhi nya dgn sabar..overall hari aku ini sangat ok and alhamdulillah semoga sentiasa di permudahkan yer ;)
dan sudah bersedia utk meng log out kn diri aku disini n juga facebook..huhu..nau tidor sudah and masih lg x pasti apa yg mau dilakukan besok.yg pasti..kerana diriku begitu berharga ( pinjm sat tagline ni ;))
sambung nnt yerk..undur diri dulu :)

0 comments:

Post a Comment