Agak lucu..


pg tadi cuci kereta kakak sbb ba suh cuci coz nk hantar ke workshop lh konon..baba kluar g beli spare part keta akak di PJ..then, aku pun cuci lah keta dgn smngatnya..boring punya pasal, so apa lg main sabunlh and main air..hehe..then kebetulan, jiran aku ni, semua anaknya lelaki seramai 7 org..kira masa kecik dulu dorg ni rakan sepermainan lh kan..huhu...nak di jadikan cerita, masa aku tgh cuci keta tu, shahrul nma nya..salah sorng anak jiran aku ni lah...junior aku..muda setahun..huhu..dia nk sidai kaen and kebetulan dy tgh angkt ampaian bju dy letak dkt dpn gate rumah..so, obviously lh nmpak aku tgh mencuci keta kan..huahua..dgn selebetnya muka aku ni ha..adoilah..terasa huduh's sgt lh pulak..haha...nvr mind.then, dy sidai kaen and aku cuci keta..then ada jiran sorng ni opposite dpn umah, tegur lah kitorang.." ait, aunty tgk dh terbalik dah..yg lelaki sidai kain, yg perempuan cuci keta..hebat..huhu..dh terbalik dh aunty tgk..( sambil menggaru kepalanya) huahua..haish..nmpak sgt yg pmpuan ni mcm tomboy, yg laki tu mcm lrmbut..hahha..then aunty tu pergi dgn peliknya..aku dgn shahrul sengih je lah and angkat bahu..x rase pelik pun..aunty tu je kot yg xpernah tgk pmpuan cuci keta and lelaki sidai kain..yelah..budak2 muda kan..mna nak buat keja2 semua ni..lg2 pulak yg lelaki ade ke nk menyidai kain bagai and sapu smpah..nak buat mcm mna. dh jiran aku nimmg train semua buat kerja..anak2 elaki dy yg serami 7 org tu boleh je harap..masing2 dh di bhagi tugas.kan bagusmcm tu..dh ada tanggung jawab sendir..so, x semestinya kita perlu buat keja yg hanya mengikut klasifikasi jantina..huahau...kita semua multi talented ;)

2 comments:

mIsS_FieZa said...

hehehe... yup2 mesti talented... huhuhu...

Nasha Zakariya said...

hehehe..well :P tau xper..mmg penting kan ;)

Post a Comment